Skrivet: 2021-06-01

100 åskådare på samtliga matcher

Nu drar äntligen fotbollen i gång och vi hoppas kunna leverera fotbolls matcher på IP med 100 personer. På ett Corona säkert sätt, men vi hoppas att vi tillsammans kan hjälpas åt för att detta ska fungera. Vi kommer här med ett förtydligande de går till på både DIV 4/ DIV 5 matcherna samt ungdomsmatcherna.

Ungdoms matcher på Vindarnas Tempel.

Under alla ungdomsmatcher kommer vi att ha från ungdomslaget som spelar en förälder som ska vara matchvärd och ha en koll på hur många i publiken som är närvarande samt underlätta för ledare och spelare.

Antal 100 personer max

Senior matcher på IP

DIV 4 kostar 60 kr för vuxna och fri entre under 18 år

DIV 5 kostar 40 kr för Vuxna och fri entre under 18 år

Är du partner med säsongskort så förbokar du din plats till matchen med sussi.toresson@torsakersif.se

Är du säsongskorts innehavaren så gäller kortet på alla seniormatcher men senast 15 minuter före match start ska du ha varit och prickat av dig för att vara säker på din plats. kommer du senare så har din plats släppts för lös biljetter.

här kan du köpa ditt säsongskort https://apply.cardskipper.se/ixr

Du laddar ner ditt säsongskort i telefon och visar upp de enkelt  när du kommer till plats

Cafeteria

Cafeteria kommer finnas öppen på samtliga matcher med en tydlig in och utgång och här jobbar vi tillsammans för att hålla  avstånd och ingen sittning inomhus utan vi hänvisar alla att sitta utomhus.

Kontant och swish betalning gäller

Tr-Match Kvarnsveden U