Skrivet: 2021-03-31

Torsåkers IF skapar nya möjligheter för framtiden!

Torsåkers IF vill vara en modern förening i ständig utveckling, och med de ledorden vill vi erbjuda en enklare hantering av medlemskapet och samtidigt kunna ge ett mervärde till dej som medlem. Idag har vi gjort klart med CARDSKIPPER om ett samarbete för att skapa en bättre helhetslösning för alla medlemmar.

I Torsåkers IF är det inte bara fotbollen som står på agendan utan vi försöker också stärka bygden och jobba med frågor som rör samhället. Ett av de områden vi arbetat med  är elljusspåret, som vi under de senaste tre åren har rustat upp och snyggat till. Här kan du som medlem vara med och bidra genom ett stolpfadderskap. Även detta kan du enkelt hantera genom Cardskipper.

Ytterligare erbjudanden kommer efterhand och vi hoppas att alla våra medlemmar vill börja använda Cardskipper-appen redan i dag.

”De medlemmar som redan har skaffat ett medlemsskap kommer inom kort att få ett mail från oss med inloggningskod till appen” säger sportchef och föreningsutvecklare David Laksola.

BLI MEDLEM HÄR !!

Under Skärtorsdagen, första april, finns föreningen på plats vid ICA TorCenter mellan klockan 13.00 och 17.30 för att hjälpa till att registrera medlemmar hos Cardskipper. Kom förbi – och passa även på att köpa grillkol inför vår- och sommarsäsongen. Vi säljer både grillkolen påsvis men även som ett abonnemang.

Hoppas vi ses!

Glad Påsk!