Diplomerad Förening
Skrivet: 2019-01-20

I vårt fortsatta utvecklingsarbete för att säkerställa verksamheten så kommer Torsåkers IF att delta i Svenska Fotbollförbundets ”Diplomerad Förening”.

Steg 1 innebär att alla ledare, barn, ungdom, seniors spelare och vårdnadshavare får ett personligt mail med frågeställningar om föreningens olika delar. Enkäten kommer att skickas inom kort och vi är tacksam om ni tar er tid att svara.

Om ni vill veta mer om självskattningen hittar ni både information och testenkäter på Svenska Fotbollförbundets hemsida, se länk nedan.
Självskattningen är en del av Diplomerad förening, svensk fotbolls paketering av föreningsutveckling vars syfte är att det ska bli enklare och tydligare för föreningar att arbeta med sin utvecklingsprocess.

Under senast april kommer alla enkätsvaren att sammanställs och ligger sedan till grund för Torsåkers IF´s framtida utvecklingsarbete mot att bli en Diplomerad Förening tillsammans med Gestriklands FF och SISU Idrottsutbildarna.

Vill du veta mer om Diplomerad Förening se följande länk https://www.svenskfotboll.se/svff/diplomerad-forening/

Har ni frågor så kontakta

Birgitta Osmund Eriksson, ordförande

DIV 4 Hagaströms SK (B)