Torsåkers IF Lucka 5
Skrivet: 2019-11-07

Lucka 5

Wiiks Rör AB, Vilka är ni och vad gör ni?

Vi är ett företag på 10 st anställda. Vi utför alla slags VVS-arbeten och har en badrumsbutik på 350 m2 i Storvik.

Årets VVS företag, Hur kändes det att få det priset?

Att Blivit vald till årets VVS-företag är stort. Vi blev mest förvånade att vi vann tack vare de stora företagen från stora städer som var våra konkurrenter, Vi är väldigt tacksamma och vi har ett kvitto på att vi jobbar rätt och att vår strategi är hållbar.

Har priset gett fler affärer?

Priset har uppmärksammats enormt, Allt från lokala aktörer till rikstäckande både leverantörer och kunder. Vi är övertygande om att vi fått och får fler affärer tack vare att vi är Sveriges VVS-Företag. Det ger kunden en trygghet i sin affär.

Ni stödjer föreningslivet, ni gör ju det och vad är då viktigt för er?

Att stödja föreningslivet är en självklarhet för oss. Ett samarbete som förenar samhällsnyttan och nätverket mellan företag och föreningslivet.                                                                                                              Vi vill också stödja den lokala idrotten då vi anser den väldigt viktig för våra barn och ungdomar, Vi har valt Torsåkers IF eftersom våra förväntningar infrias, och deras arbetssätt mot oss samarbetspartner är så mycket större än en logga på en tröja. I vårt perspektiv beträffande sponsring är det viktigt.

TIF med tre ord?

Viktiga, Framtid, Gemenskap.

Sponsras av

DIV 4 Hagaströms SK (B)